Gå til indhold

Microsoft Dynamics CRM

Er Microsoft Dynamics CRM noget for din virksomhed?

 

Har din virksomhed tabt en ordre, fordi der ikke blev fulgt op i tide?
Ved du hvem af kollegaerne, der sidst har besøgt kunden – og hvad de har talt om?
Er der styr på hvor mange salgstilbud og oplæg, der er ude hos kunderne?
Hvordan med kundekontrakterne og opfølgning på disse?

Giver blot et af ovenstående spørgsmål panderynker, så er Microsoft Dynamics CRM sikkert noget for din virksomhed.

Med Microsoft Dynamics CRM, får du et effektivt værktøj, der håndterer alle din virksomheds kundekontakter – lige fra marketingkampagnen, der skal generere nye kundeemner til service af eksisterende kunder.

Med CRM er det hurtigt at finde opdaterede informationer om kunden/kundeemnet, det er nemt at kommunikere præcist til udvalgte segmenter og enkeltkunder og du er hele tiden opdateret på historikken.

CRM integreret i Outlook giver sporing i de kundeaktiviteter, du laver her – f.eks. linkes e-mails til kunde/kundeemne, kalenderaftaler registreres i CRM m.v.

Microsoft Dynamics CRM er nu en del af Microsofts Dynamics 365 platform.

Det er blevet delt op i følgende Dynamics 365 løsninger:

  • Sales
  • Marketing
  • Customer Service
  • Field Service
  • Project Service Automation