Gå til indhold

Sådan sælges op til 180.000 billetter om året.

Cirkusrevyen

Dejlige og folkekære Cirkusrevyen på Dyrehavsbakken.

Cirkusrevyen har været en fast del af dansk underholdning siden 1935, og Torben "Træsko" Pedersen har drevet revyen siden 1985.  - Så mange år har vi dog ikke været med, men vi har siden 2006 haft den glæde og fornøjelse at udføre alle revyens digitale præsentationer. Hjemmesiden har gennemgået et par større revideringer og bliver løbende opdateret med nye sæsonaktuelle billeder og nyt indhold.

Kunde
Cirkusrevyen
www.cirkusrevyen.dk


Kontaktperson
René Olesen
reneo@montes.dk

  • Web

Revyen har med succes de seneste år solgt over 180.000 billetter, hvor langt hovedparten sælges online. Vi har til dette i samarbejde med Cirkusrevyen udformet et onlinekoncept - "Revy & Menu", hvor kunderne i samme forløb bestiller revybilletter og spisning på en af de tilknyttede restauranter på Bakken. Konceptet udvides løbende med nye funktioner og avanceret integration til Cirkusrevyens interne økonomisystemer.

Billetbestilling og reservationsbookning til spisestederne foregår realtime via intelligent interface til de to systemer - Integra og FlexyBox.